naprawa samochodu agnieszkowo

naprawa samochodu agnieszkowo

zauważyłem taki wyciek zwracam sie z prosba o poradę w sprawie naprawy samochodu w agnieszkowie czy jest to poważna sprawa, przebieg 180 000tys, przed wizyta w serwisie chcialbym sie poradzic z gory dziekuje za podpowiedzi troche sie martwie ze ubywa mi olej z silnika ,jak nazywają się kable doprowadzające zasilanie do cewek zapłonowych bo u mnie jest problem z tymi kablami i dlatego mi strzela w silniku tak powiedzieli mi podczas naprawy samochodu w agnieszkowie. Kostki które się dopina do cewek już nie trzymają i te otuliny silikonowe są spękane  gdzie mogę dostać je wiedzac ze robie dlugie trasy chyba nie bede ryzykowal jutro serwis i ich werdykt wam powiem że trochę się wkopałem bo zamówiłem czujnik  podczas naprawy auta w agnieszkowie Valeo na tył a z tego co piszesz jeżeli to jest wiązka pod oryginały to trzeba by było założyć czujniki ale oryginalne chyba? tym bardziej że przymierzam się do wymiany licznika na converse+ ten duży i można by było to spiąć z kompem chyba? jeżeli się mylę to mnie poprawcie bo nie jestem bystry w techniczne aspektyewnie,że kolega ma te wtyczki,bo instalacja pod tylne czujniki parkowania idzie bezpośrednio od wtyczek PDC do wtyczki z kolegi zdjęcia-znajomość schematów się kłania

przyznam sie ze troche juz cieknie w ASO  samochodowe w agnieszkowie kazali mi przyjechać samochodem a jak pokazalem te samo zdjecie to usłyszlaem odpowiedz ze naprawa w granicach 300 zl czy to mozliwe ? z góry dziekuje za podpowiedzi troche sie martwie ze ubywa mi olej z silnika , wiedzac ze robie długie trasy chyba nie bede ryzykowal jutro serwis w agnieszkowie i ich werdykt

Jeżeli cieknie to gdzieś będzie czegoś brakować  nie znam sie na silnikach, czy to olej z silnika czy ze skrzyni biegów ? Korek wlewowy i zarazem kontrolny jest na prawo, przy lewym wew. przegubie półosi miałem podobny problem wymiana  oleju w serwisie samochodowym w agnieszkowie nic nie pomogła , przy wymianie dwumasy zauważyłem że uchwyt linek wybieraka a konkretnie tulejki gumowe są uszkodzone – 3szt – w serwisie samochodowym w agnieszkowie występują tylko w komplecie z blachą koszt około 90zł  Panowie wiem, że było o czujnikach kilka prac dyplomowych. Czyli jaki schemat dalszego działania?


A i się rozpędzę dalej i skoro jest wyprowadzenie na tył to jest szansa że z przodu też idzie wiązka
zastosowałem zamienniki i precyzja zmiany biegów wróciła ! napędowej. Poziom oleju to 0- 5 mm poniżej krawędzi otworu korka wlewowego. Natomiast co się tyczy utrudnionego wł. biegu pierwszego lub wstecznego,to przyczyną jest najczęściej, usterka koła dwumasowego, nie pełne rozłączenie połączenia silnik-skrz.biegów tzn. sprzęgło lub pierścienie synchronizatorów.

tu się nie podłącza pod Convers+  Podłączysz pod instalacje…. musisz mieć tak jak w naprawie samochodów w agnieszkowie …
– wiązki z czujnikami(oryginał)

tu się nie podłącza pod Podłączysz pod instalacje w serwisie samochodu agnieszkowo …. musisz mieć tak … oglądałem, tego z silnikiem 1.6, czujnik grubości lakieru nie wykazał aby samochód był gdzieś szpachlowany, w środku fotele w kilku miejscach mają rozdarcia, delikatne przetarcia, z tyłu rozerwana uszczelka od pasażera, brak jednego zagłówka, brak rolety w bagażniku. Dodatkowo samochód z miejsca masz do zrobienia tam sprzęgło (łapie dopiero u samej góry) i początkowo strasznie ciężko je wyczuć. A i najważniejsze, samochód nie ma zrobionych opłat celno-skarbowych, więc 3.1% od wartości auta musisz opłacić.
– wiązki z czujnikami(oryginał)
– moduł PDC
– buzzery 2x Potem aktywacja w centralnej konf auta.
A jak chcesz wizualizację działania czujników to musisz się zgłosić do któregoś z nas mam problem ze swoim volvo 1,8 2001 r. A mianowicie dziś odpaliłem samochód normalnie przejechałem ok 8 km i zgasiłem na 10 min silnik, po czym gdy chciałem uruchomić. Coś strzeliło w silniku i zaczęły się problemy a mianowicie, silnik zaczął nierówno pracować , obroty skaczą, i brak hamulców, twardy pedał jak kamień i na dodatek jak zgaszę silnik włącza się wentylator . Dodam ze tydzień temu wymieniłem w naprawie samochodów w agnieszkowie koło zmiennych faz rozrządu i przejechałem od tego czasu ok 500 km.

Wycelowałem sobie V40 w roczniku 2003-2004 i mam zagwozdkę jeżeli chodzi o silnik. 2.0 136 albo 163KM – ktoś napisze parę słów w kwestii kosztów utrzymania, eksploatacji etc w naprawie samochodów agnieszkowo? Nie pytam o osiągi bo to już wywnioskowałem z tego wątku i nie tylko. Pewnie fakt, że w „mocniejszym” jest turbo już powoduje że koszty są większe
– moduł PDC
– buzzery 2xmam problem ze swoim volvo 1,8 2001 r. A mianowicie dziś odpaliłem samochód normalnie przejechałem ok 8 km i zgasiłem na 10 min silnik, po czym gdy chciałem uruchomić. Coś strzeliło w silniku i zaczęły się problemy a mianowicie, silnik zaczął nierówno pracować ,obroty skaczą, i brak hamulców, twardy pedał jak kamień i na dodatek jak zgaszę silnik włącza się wentylator. Dodam ze tydzień temu wymieniłem koło zmiennych faz rozrządu i przejechałem od tego czasu ok 500 km.

Potem aktywacja w centralnej konf auta.
A jak chcesz wizualizację działania czujników to musisz się zgłosić do któregoś z nas